A Firewalk Studios egyik fejlesztője nemrég információkat osztott meg a Concord gyártásáról, amelyet a jelek szerint PlayStation márka jövőjeként próbáltak beállítani, és cseppet sem mellékesen becsült költsége 400(!) millió dollárra rúgott. A Concord 2024 egyik legvitatottabb játéka lett, főként a negatív sajtóvisszhang miatt. A belső nézetű csapatalapú lövölde augusztus végén jelent meg PlayStation 5-re és PC-re, de nem sokkal később bejelentették a leállítását az alacsony eladások és bántóan kicsi játékosszám miatt.
A játék szervereit két héttel a megjelenés után kapcsolták le, minden digitális platformról eltávolították, a vásárlóknak pedig visszatérítést ajánlottak fel. A leállítás előtt mindössze 25 ezer példányt adtak el PS5-ön és PC-n együttvéve, és a csúcsidőben kevesebb mint 700 egyidejű PC-s játékos volt aktív.
Egy fejlesztő szerint a Concordban hatalmas potenciált látott a Sony, és a projekt költségét kitevő, elébb említett 400 millió dolláros összegből 200 milliót a ProbablyMonsters, Firewalk Studios eredeti anyacége, míg a másik 200 milliót a Sony fektetett be.
A játékot azzal a szándékkal fejlesztették, hogy a PlayStation márka jövője legyen, azonban a Concord végül nem tudott kitűnni a hasonszőrű hero shooterek közül. Bár a Sony továbbra is szeretné újraéleszteni a Concord IP-t, a jövője értelemszerűen eléggé bizonytalan. A fejlesztés során egyébként a beszámolók szerint "toxikus pozitivitás" uralkodott, senki nem kritizálhatta a játékra vonatkozó döntéseket. Most világosan látszik, hová vezethet az efféle mentalitás.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.