A Road to Vostok tavaly robbant be a köztudatba igazán. Az egyfős fejlesztőcsapata keményen dolgozik egy realisztikus, poszt-apokaliptikus lövöldén, ami Finnország és Oroszország területe között játszódik, célunk pedig eljutni a zóna egyik feléből a másikba. A játék pörgős 3D-s renderelést és egy megfelelően reagáló fizikai motort igényel, ami azt jelenti, hogy a szoftvert hajtó motor fontossága megkérdőjelezhetetlen.
Nem is csoda hát, hogy Antti letette a Unity eszköztárát, és átportolt mindent a Godot motorra.
"Nagyjából három hónapja döntöttem úgy, hogy az egészet átköltöztetem egy másik motorra. Mostanra a projekt 100 százalékát sikerült átültetnem nagyjából 615 óra fejlesztési idővel. Ha megkérdezed, hogy megérte-e ez a mennyiségű meló, akkor azt fogom mondani, hogy szerintem igen. A befektetett munkának köszönhetően kaptam egy olyan platformot, aminek használata minimális kockázattal jár a jövőre nézve, és élmény vele dolgozni."
Antti írt egy hosszas posztot a Godotra való váltás körülményeiről, de a lényeg, hogy a csúnya pofonba beleszaladó Unity motortól menekült az ígéretes alternatívához. A Unity tulajdonosainak tavalyi kavarása után rengeteg kisebb-nagyobb fejlesztő döntött úgy, hogy maga mögött hagyja a motort.
Akit egyébként érdekel, hogy milyen játszani az átköltöztetett Road to Vostokkal, az látogassa meg a Steam vonatkozó aloldalát, ott már el is érhető az új demó.