A Riot Games az elmúlt években rengeteg projekttel próbálkozott. A kiadó régen túl van azokon a napokon, amikor az "S" a Gamesben csak poénok céltáblája volt: a League of Legends sikerét követte a Valorant, a Teamfight Tactics, és a Legends of Runeterra is, rengeteg Riot Forge megjelenés mellett. A fentiek befutása után is folytatódtak a kísérletek, és egyike ezeknek a Pool Party nevű projekt volt.
Egy League of Legends karakterekre épülő verekedős játékról beszélünk, ami eleinte egy hardcore fighter lett volna, de később egy lazább, platformos próbálkozássá vált. Gyakorlatilag a Super Smash Bros. és a Multiversus formulájáról beszélünk, ahol komplex kombók bevitele helyett az ellenfél leszorítása a cél. Egy újságíró, Mikhail Klimentov rántotta le a leplet az egészről, aki elárulta, hogy a projekt idén májusban került kukába.
A Multiversus bukdácsolása valószínűleg átgondoltatta a Riottal a terveket, de egyébként is fura lett volna egy platform fighterrel előállni, amikor a kampusz másik végében már készül az FG műfaj következő titánja.
A 2XKO minden jel szerint a verekedős címek következő nagy megjelenése lesz. A cím fejlesztését az a Tom és Tony Cannon vezetik, akiknek a modern címekben használt rollback netkód alapjait köszönhetjük az EVO (az év legnagyobb verekedős rendezvénye) létezésével együtt. A srácok FG-ket esznek, isznak és lélegeznek, a League of Legends karaktereit használó játékuk pedig jó eséllyel az ipar egyik legnagyobb durranása lesz.
Ilyen körülmények között nem meglepő, hogy a Riot visszalépett a platform fighteres megoldástól. Egy könnyedebb partijátékra valószínűleg lenne igény, de arénák helyett talán jobb irány lenne a Mario Party felé nézelődni.