A Respawn Studios bizony megtáltosodott, és ki hibáztathatná őket? Az elmúlt években lerakták a valaha volt egyik legjobb Star Wars címet az asztalra, mellette pedig szorgosan dédelgették a többjátékos piac egyik komoly szereplőjét. Ilyen sikerek után nem csoda, hogy több projektbe is belefogtak.
A mostani hírek egy új cím körül forognak, aminek semmi köze nem lesz sem a Titanfall, sem a Star Wars univerzumhoz.
Mivel még egy be nem jelentett új IP-ról van szó, így sokat nem tudunk róla, de az azzal kapcsolatos álláshirdetések, már elárulnak egy-két apróságot. Az összes kiírás például ezzel a szöveggel kezdődik:
"Ez az új egyjátékos cím a dizájnerek álom játszótere lesz, ahol szabadon megvalósíthatják majd innovatív ötleteiket a projekt egyedi univerzumának köszönhetően."
A fenti már önmagában beszédes, de a harc dizájner feladatainak leírása talán még ennél is érdekesebb. A jelentkezőnek ugyanis "AI alkotásokon, fegyvereken, képességeken, mozgás modelleken, harci eseményeken és fejlődési rendszereken" kell majd dolgoznia. Utóbbin van a hangsúly: valamilyen szerepjátékos elemekkel dúsított akciójáték lesz ez?
"A jelentkezőnek olyan mechanikákat kell összeállítani, melyek lehetőséget adnak kielégítő harcokra, stratégiai döntések meghozatalára, és kreatív improvizációra."
A harc kapcsán még egy olyan sor is szerepelt, ami arra utal, hogy nem csak állandó csatákból áll majd a cucc. A játékosoknak elvileg lehetősége lesz tanulni, növekedni, tervezgetni és fújni egyet két összecsapás között.
A többi leírás megemlíti, hogy egy hosszú, egyjátékos élményről beszélünk, ami egy izgalmas lépés lehet a Respawn számára. Alig várjuk, hogy hivatalos infókat is megtudjunk a projektről, bár erre még jó eséllyel éveket kell majd várnunk.