A Resident Evil franchise népszerűsége töretlen, így érthető, hogy a Capcom nagyon pörgeti a fejlesztést: hol egy remake érkezik, hol egy új rész. Utóbbi vonalat erősíti a Winters-család sztoriszála, amely a Resident Evil 7-tel kezdődött, aztán a Resident Evil Village-ben folytatódott. Hogy ez így marad-e a Resident Evil 9-ben is, azt még korai lenne megmondani, az viszont biztos, hogy a vállalat már így is alkalmazott számos újdonságot ezen a tengelyen, például a belső nézetet.
A legújabb jelentés alapján pedig még egy nagy változással számolhatnak majd a Resident Evil-rajongók, amelynek köze van a most megjelent Dragon's Dogma 2-höz is.
Egy iparági bennfentes, bizonyos Dusk Golem már többször is szállított valósnak bizonyult információkat, így érdemes odafigyelni rá, most pedig Twitteren/X-en több poszton keresztül fejtegette legújabb értesüléseit és az ebből leszűrt következtetéseit, miszerint a Resident Evil 9 az RE Engine új, nyitott világú technológiájára fog építeni - arra, amit a Capcom a Dragon's Dogma 2-nél is használt.
Dusk Golem szerint a vállalatnak van egy olyan tendenciája, hogy általában hármas adagokban prezentálja a technikai újításokat, hasonlóan ahhoz, ahogyan a Resident Evil 7, a Devil May Cry 5 és a Resident Evil 2 remake esetében megkaptuk az első RE Engine-es zászlóshajókat. A Capcom állítólag ugyanezen a vonalon megy most is, a Dragon's Dogma 2 után a Monster Hunter Wilds és a Resident Evil 9 esetében is kiterjesztik a nyílt világ funkcióit, ugyanakkor Golem hangsúlyozta, hogy a cég célja mindhárom esetében az, hogy megőrizzék a franchise-ok DNS-ét, szóval nem lesz éles eltérés.
Dusk Golem jelentése már csak a legutóbbi rész, a Resident Evill Village miatt sem tűnik légből kapottnak, amelyben szintén nagy volt a játéktér, és a korábbiaknál is szabadabban fedezhettünk fel benne, így nem lenne meglepő, ha ezt emelné következő szintre a Capcom.
Ti örülnétek neki, ha teljesen nyílt világú lenne a Resident Evil 9?