Hirdetés

A régóta csúszó, hányatott sorsú Skull & Bones végre elért egy fontos mérföldkövet

|

A Ubisoft hajós játéka nagyon régóta készül már, és az a hír járja, hogy a fejlesztési idő alatt elég gyakran átalakult.

Hirdetés

A 2013-as Assassin's Creed IV: Black Flag óriási sikert aratott a játékosok körében, hiszen ügyesen kombinálta a Ubisoft franchise-ának játékokon átívelő sztoriját a kalózkodás élményével, így nem is csoda, hogy sokan valószínűleg még ma is a széria legjobb részeként gondolnak rá.

Néhány évvel később, 2017-ben aztán bejelentésre került a Skull & Bones, amiben önjelölt kalózoknak állhattunk volna, ám sajnos úgy alakultak a dolgok, hogy még most sem igazán tudni, mikor is jelenhet meg a játék.

Hirdetés

Tartalmas cikk jelent meg a Kotaku oldalán, amiből többek között kiderült az is, hogy hosszú idő után a Skull & Bones elérte az alfa állapotot. A jó hírt a Ubisoft egy szóvivője erősítette meg a lap számára, de névtelen források más érdekességeket is elkotyogtak. Állítólag a játék az Assassin's Creed IV: Black Flag többjátékos módjaként kezdte pályafutását, aztán egy Black Flag Infinite nevű MMO lett belőle. Ezt követően lett belőle különálló IP, a Skull & Bones, de itt még nem ér véget a történet.

A Kotaku információi szerint a fejlesztők elég sokat kísérleteztek a játékkal, így a Karib-térség és az Indiai-óceán egy Hyperborea nevű fantasy környezetet is kiagyaltak játéktér gyanánt. A játék felépítése kapcsán is sok változatot kipróbáltak a Ubisoft Singapore fejlesztői, így többek között a 2017-ben látott shooteres megoldást, és a 2018-ban prezentált PvE élményt is, de túlélős és roguelike elemek is felmerültek, sőt még a live service modell is. Az egyik ötlet tartalmazott még egy olyan bázist is, amit leginkább vízen lebegő katedrálisként lehet leírni.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Azt nem tudni, hogy végül a játék melyik formája érte el az alfa állapotot, viszont az a hír járja, hogy a fejlesztési költségek már meghaladták a 120 millió dollárt. Az egyik forrás azt állítja, hogy más kiadók már többször is elkaszálták volna ezt a projektet, ugyanakkor mások szerint a Ubisoft és a szingapúri kormány közötti megállapodás miatt muszáj életben tartani a játékot. A Ubisoft Singapore-nak ugyanis eredeti címekkel kell előállnia az elkövetkezendő években a támogatásért cserébe.

A beszámolók alapján egyébként a fejlesztés csúnya nyomot hagyott a szingapúri stúdión is, ahol állítólag elég toxikus lett a környezet, és sok fejlesztő le is lépett. Jelen állás szerint úgy tűnik, hogy már csak 2022-ben debütálhat a Skull & Bones.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)