Hirdetés

A régóta csúszó, hányatott sorsú Skull & Bones végre elért egy fontos mérföldkövet

|

A Ubisoft hajós játéka nagyon régóta készül már, és az a hír járja, hogy a fejlesztési idő alatt elég gyakran átalakult.

Hirdetés

A 2013-as Assassin's Creed IV: Black Flag óriási sikert aratott a játékosok körében, hiszen ügyesen kombinálta a Ubisoft franchise-ának játékokon átívelő sztoriját a kalózkodás élményével, így nem is csoda, hogy sokan valószínűleg még ma is a széria legjobb részeként gondolnak rá.

Néhány évvel később, 2017-ben aztán bejelentésre került a Skull & Bones, amiben önjelölt kalózoknak állhattunk volna, ám sajnos úgy alakultak a dolgok, hogy még most sem igazán tudni, mikor is jelenhet meg a játék.

Hirdetés

Tartalmas cikk jelent meg a Kotaku oldalán, amiből többek között kiderült az is, hogy hosszú idő után a Skull & Bones elérte az alfa állapotot. A jó hírt a Ubisoft egy szóvivője erősítette meg a lap számára, de névtelen források más érdekességeket is elkotyogtak. Állítólag a játék az Assassin's Creed IV: Black Flag többjátékos módjaként kezdte pályafutását, aztán egy Black Flag Infinite nevű MMO lett belőle. Ezt követően lett belőle különálló IP, a Skull & Bones, de itt még nem ér véget a történet.

A Kotaku információi szerint a fejlesztők elég sokat kísérleteztek a játékkal, így a Karib-térség és az Indiai-óceán egy Hyperborea nevű fantasy környezetet is kiagyaltak játéktér gyanánt. A játék felépítése kapcsán is sok változatot kipróbáltak a Ubisoft Singapore fejlesztői, így többek között a 2017-ben látott shooteres megoldást, és a 2018-ban prezentált PvE élményt is, de túlélős és roguelike elemek is felmerültek, sőt még a live service modell is. Az egyik ötlet tartalmazott még egy olyan bázist is, amit leginkább vízen lebegő katedrálisként lehet leírni.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Azt nem tudni, hogy végül a játék melyik formája érte el az alfa állapotot, viszont az a hír járja, hogy a fejlesztési költségek már meghaladták a 120 millió dollárt. Az egyik forrás azt állítja, hogy más kiadók már többször is elkaszálták volna ezt a projektet, ugyanakkor mások szerint a Ubisoft és a szingapúri kormány közötti megállapodás miatt muszáj életben tartani a játékot. A Ubisoft Singapore-nak ugyanis eredeti címekkel kell előállnia az elkövetkezendő években a támogatásért cserébe.

A beszámolók alapján egyébként a fejlesztés csúnya nyomot hagyott a szingapúri stúdión is, ahol állítólag elég toxikus lett a környezet, és sok fejlesztő le is lépett. Jelen állás szerint úgy tűnik, hogy már csak 2022-ben debütálhat a Skull & Bones.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)