Hirdetés

A Quantum Error fejlesztői visszaszóltak a rossz pontszámok miatt

|

Játékfejlesztőként valószínűleg a legrosszabb dolog, amit tehetsz, hogy elkezded magyarázni, miért téved mindenki más.

Hirdetés

Idén csak úgy lubickolunk a jobbnál jobb megjelenésekben, és még vége sincs az évnek. Amellett, hogy olyan címek esnek be az ajtón, mint a Baldur's Gate 3 vagy Tears of the Kingdom, néha befut egy-egy Gollum-kategóriás kudarc is.

A TeamKill Media projektje, a Quantum Error is az év felejthetőbb alkotásai tartozik, legalábbis az első kritikák alapján. A játék megjelenése még pár nappal odébb van, de a korai hozzáféréssel játszó újságírók már porba is tiporták.

Hirdetés

A helyzet nem olyan rossz, mint a Skull Island esetében volt: a többség egyszerűen egy üres, unalmas, gyér valamit látott, ami nem feltétlenül érte meg a gyártásra szánt időt és költséget. A cikk írásának pillanatában a játék Metacritic pontszáma 47-en áll, míg az OpenCriticen 49-en. A nem túl rózsás eredményre aztán reagáltak is a fejlesztők, akik kifejezetten büszkének tűnnek arra, hogy AAA játékokkal vetik össze a Quantum Errort.

"Mi büszkék vagyunk a játékunkra, és hízelgésként fogadjuk a tényt, miszerint AAA játékokkal szemben kritizálják a mi kis költségvetésű projektünket. Azoknak, akik élvezik, hogy rajtunk taposhatnak a közösségi médiában, üzenjük, hogy nem fogják megállítani vagy megváltoztatni a céljaink elérésére való törekvéseinket. Alig várjuk, hogy a játékosok is játszhassanak a QE-vel. Izgatottan várjuk a pillanatot, és ezt az izgalmat senki sem fogja elvenni tőlünk. Folytatjuk az utunkat, hogy jobb játékokat szállíthassunk le nagyobb büdzsével a jövőben. A negatív vélemények nem fogják megtörni az elkötelezettségünket, és a projekteket, amiken dolgozunk."

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Szeretnénk azt mondani, hogy a defenzív "csakazért is" volt a vége a mondandónak, de a hangsúly egy fokkal kellemetlenebb lett a közlemény végére.

"Lesznek, akiknek nem tetszik majd a játékunk, és ez rendben van, ezért létezik rengeteg más játék, amiből válogathatnak. A konstruktív kritikát elfogadjuk. A játékosoknak üzenjük, hogy nem a modern játékipar részei vagyunk, mi old school játékokat építünk, és a QE lényege, hogy mindenki maga fedezhesse azt fel az oktatórész után."

Azt majd mindenki eldöntheti magának, hogy ezen reakció után megveszi-e a Quantum Errort, ami egyébként november 3-án érkezik PlayStation 5-re. A PC-s verzió valamikor a jövőben jelenhet meg.

Az Xbox Series X változat egyébként azért csúszik elvileg, mert a Microsoft konzoljában "lassabb az SSD", amire egyébként nem nagyon panaszkodtak eddig más fejlesztők.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)