Nem kell órákig bújni egy adatbázist, ha silány portot akarunk említeni. Sajnálatos dolog, de valószínűleg nem a fejlesztők hanyagsága miatt kapnak a PC-sek egy gyenge átiratot, gyakran a kiadó által kiszabott megjelenési dátumhoz való igazodás miatt alakul ki ez a mindenki számára kellemetlen helyzet.
Amir Rao, a Bastion fejlesztéséért felelős Supergiant Games egyik társalapítója a DICE 2013 rendezvényen árulta el, hogy a fejlesztők számára nem túl élvezetes dolog a portolás, a platformok üzemeltetői pedig nem támogatják őket számottevően, emiatt fordulhat elő, hogy az elkészült "másolat" közel sem hozza az eredeti színvonalát. A Supergiant ezért döntött úgy, hogy ők a Plants vs. Zombies példáját használva kihozzák magukból a maximumot. A PvZ-nél jelentős fejlődés látható a PC-s és Xbox Live Arcade-es kiadások között. Rao szerint az eredeti játéknak olyannak kellene lennie, mint egy albumnak, és ahogy a zenekar az új anyaggal turnézik, az minden állomásnál fejlődik. A Bastion PC-re, Mac-re, Xbox 360-ra, Linuxra és iOS-re jelent meg, és a mai napig összesen 1,7 millió példányban kelt el.