Izgalmas órák vannak az Nvidia mögött, hiszen a tajvani cég nemcsak a bivalyerős RTX 4090-es és RTX 4080-as videokártyákat mutatta be, hanem lerántotta a leplet az elődjénél jóval hatékonyabb DLSS 3-ról is, s bár önmagában ez sem lett volna kevés, maradt még egy gamereknek szánt újdonság az ingujjában: az RTX Remix, egy ingyenes platform, amelynek segítségével könnyen és hamar el lehet készíteni régi, DirectX 8-s és DirectX 9-es játékok RTX-modjait.
A kompatibilis játékokból mindössze egy gombnyomás az assetek importálása az RTX Remixbe, illetve átkonvertálása USD-be (Universal Scene Description), hogy aztán könnyedén cserélhetővé és módosíthatóvá váljanak Blenderben, az Nividia-féle Omniverse-ben, valamint Unreal Engine-ben.
Hogy lássuk, Jen-Hsun Huang nem a levegőbe beszél, a GeForce Beyond előadás során láthattuk, miként varázsolja újjá az RTX Remix a húszéves The Elder Scrolls III: Morrowind textúráit az MI által feljavított ray tracing segítségét is igénybe véve. Egyúttal pedig bejelentették, hogy jön az RTX-szel felturbózott Portal, amit teljesen újraalkotnak az RTX Remixben.
A platformot úgy tervezte meg az Nvidia, hogy a rajta létrehozott modokat pofonegyszerű legyen exportálni és megosztani másokkal, és természetesen mindegyik élvezni fogja az Nvidia Reflex és a DLSS 3 előnyeit (utóbbinak alapfeltétele egy RTX 40-es videokártya), továbbá a cég nem kevesebbet állít, mint hogy az RTX Remix gond nélkül képes lesz dolgozni a Nexus Mods és más népszerű oldalak modjaival, mi több, még javít is rajtuk.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.