Az, hogy csupán maréknyi fejlesztés alatt álló belsős játékáról (Marvel's Wolverine, Ghost of Yotei, Marathon, Intergalactic: The Heretic Prophet, Fairgame$) rántotta le eddig a Sony a leplet, nem azt jelenti, hogy ne formálódnának a háttérben további alkotások. Ezek közé tartozik az a Gummy Bears kódnevű játék is, amelyen sajtóértesülések szerint egészen mostanáig a Destiny 2-t bővítgető és a Marathon rebootot kalapáló Bungie dolgozott.
A The Game Post névtelen forrásokra hivatkozva azt írja, hogy a fejlesztést nemrég átvette a PlayStation titokzatos új stúdiója, de a váltás valószínűleg nem okoz különösebb fennakadást a munkálatokban, mivel javarészt a Bungie veteránjai alkotják, mintegy 40-en.
A Gummy Bearsről először 2023-ban szerzett tudomást a nyilvánosság, és hacsak azóta nem változtak meg radikálisan a tervek, akkor egy színes, harsány képi világú MOBA van készülőben, ami talán némileg meglepő módon a Super Smash Bros. sorozatból is kölcsönvett pár ötletet. Ilyen például a sebzésrendszer, amely életcsík helyett százalékos alapú, és minél több sérülést szenvedünk el, annál inkább hátralöknek minket a bekapott csapások, míg végül a legyőzőnk le nem taszít a térképről.
A fejlesztés állítólag három éve kezdődött, de még évekre vagyunk a megjelenéstől, és ha minden igaz, a Sony a fiatalabb korosztályt veszi majd célba a Gummy Bearsszel. Elvileg több játékmódból lehet választani, és három szerepkör lesz (támadó, védekező, támogató), de nagy hangsúlyt fektetnek a játék szociális aspektusára is, lehetőséget teremtve arra, hogy együtt lógjanak a játékosok barátaikkal két meccs között.
Említést érdemel továbbá, hogy a Bungie a közelmúltban levédetett egy játékmechanikát, amely szerint a MOBA-játékok tornyai képesek kitérni a támadás útjából, sőt vissza is vágnak. Elég nyilvánvaló, hogy ezt a koncepciót nem a Destiny 2-ben, és nem is a Marathon rebootban kívánják átültetni a gyakorlatba.