Éppen tegnap írtunk nektek róla, hogy hivatalosan is lezárult a Jade Raymond nevével fémjelzett brigád, a Haven Studios felvásárlása. Miután a Sony bekebelezte az innovatív ötletekkel előálló csapatot, máris komolyan kezdte támogatni a munkálatokat.
Raymond korábban elárulta, hatalmas hangsúlyt fektetnek a felhőalapú megoldásokra, és az is fontos, hogy ezeket a lehető leghatékonyabban építsék be a játékaikba, amik a PlayStation 5 és a jövőben megjelenő hardverek minden csepp energiáját kihasználják majd.
Jade Raymond a GameIndustrynak adott interjújában beszélt arról, hogy mekkora támogatást kaptak a Sonytól és, hogy ez mit jelent a Haven számára:
"Mark Cerny közreműködése az egyik fő oka annak, hogy ekkora energiát fektetünk a kutatásokba és fejlesztésekbe, ezért fontos, hogy egy tapasztalt mérnöki csapatunk is legyen. [...] Most még nem tudok túl sokat mondani, de nyilvánvalóan ez az egyik olyan dolog, ami nagy vonzerőt jelentett, izgalmas, hogy a PlayStation csapatával együtt dolgozhatunk. Természetesen Mark Cerny egyfajta rocksztár, így a vele való együttműködés nagyon izgalmas."
A Haven tényleg komolyan gondolja a felhőalapú megoldásokat, Jade Raymond szerint ez a következő nagy dolog a videojáték-iparban. Ennek fényében nem is meglepő, hogy az eredetileg hat fővel indult cloud csapatunk 21 új taggal bővült, köztük Jalal El Mansourival, aki korábban a Rainbow Six: Siege-en is dolgozott.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Mark Cerny korábban a PlayStation 4 és a PlayStation 5 fejlesztésében is fontos szerepet töltött be, a konzolokkal szerzett mérnöki tapasztalatai pedig rendkívül értékesek lehetnek, ha a Haven tényleg minden energiát ki akar préselni a Sony gépeiből.