Hirdetés

A Path of Exile 2 mégis külön játék lesz, és jó okkal

|

Az idei ExileConon a fejlesztők elmeséltek majdnem mindent, amit tudni lehet a folytatásról a megjelenése előtt.

Hirdetés

Már 2019 óta tudunk a Path of Exile 2 érkezéséről, de csak apróbb teasereket kaptunk a játékból, egészen mostanáig. A Grinding Gear Games végre elárult mindent, amire kíváncsiak voltunk, többek közt azt is, hogy mi lesz a sorsa az első Path of Exile-nak a folytatás megjelenése után.

Eredetileg az volt a terv, hogy hasonlóan az Overwatch 2-höz, a Path of Exile 2 "rátelepszik" majd az első részre valahogy úgy, mint egy nagy frissítés. A fejlesztők azóta meggondolták magukat, és idén tisztázták, hogy mégsem gyúrják egybe a két játékot.

Hirdetés

A Path of Exile 2 folyamatosan növekedett méretében, így már lehetetlen volt egyben tartani az egészet. A rendező, Jonathan Rogers elmondása szerint az egész egy folyamat volt:

"Abból az elképzelésből, hogy frissítsük a modelleket, az lett, hogy frissítsük az egész Act 1-et, amiből aztán az a kérdés következett, hogy miért is ne alakíthatnánk át a teljes gem-rendszert. Ennek a vége pedig az lett, hogy inkább csinálunk egy teljesen új játékot."

Időközben arra is ráeszméltek, hogy amennyiben rátelepszenek az első részre, úgy elpusztítanák azokat a dolgokat, amelyek miatt a közönség jelenleg nagyon élvezi a játékot. Előálltak hát egy új megoldással: a Path of Exile a második rész mellett fog létezni, és mindkét játék saját szezonokat fog kapni váltott sorrendben. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy PoE-rajongók kétszer annyi gyilkolnivalónak örülhetnek, a fejlesztők pedig szabadon formálhatják a PoE 2-t olyanra, amilyenre akarják.

Azt is megígérte a csapat, hogy a legtöbb mikrotranzakciós vásárlásunk mindkét játékra érvényes lesz. Kivételek persze előfordulhatnak, mivel ha például egy spéci vérmedve formát veszünk a PoE 2-es karakterünknek, az nyilván nem fogjuk tudni használni a PoE 1-ben, ahol nincs alakváltó kaszt.

A PoE 2-ben egyébként összesen egy tucatnyi játszható kaszt kap majd helyet. Az első rész karakterosztályai mind átkerülnek a folytatásba, és ott a Sorceress, a Monk, a Huntress, a Mercenary, a Warrior és a Druid csatlakoznak majd hozzájuk. Minden új kaszthoz három új ascendency is jár majd, és az új kasztképességeket egy új gem-rendszeren át élvezhetjük ki, melyek már nem kötődnek a felszerelésünkhöz. Az aktív képességeinket adó kövek saját felületet kapnak, amin keresztül összerakhatjuk majd kedvenc összeállításainkat és szabadon fejleszthetjük őket.

A sztori egyébként 20 évvel az első PoE eseményei után indul, és 6 fejezeten keresztül tart majd. Ha végeztünk a történettel, akkor egy pályákra osztott endgame és úgy 100 különböző boss vár minket egyedi mechanikákkal. Mindezeket az újdonságokat kipróbálhatjuk majd 2024. június 7-én, a zárt béta kezdetén. Az 1.0 megjelenési dátuma még nem ismert, de másfél évben belül nem számítanánk rá.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)