Hosszú ideje megkerülhetetlen, domináns szereplője az ún. életszimulátorok piacának a The Sims széria, amelynek negyedik felvonása tíz éve szórakoztatja a rajongókat, és még tavaly is érkeztek hozzá új tartalmak. A háttérben ugyanakkor már formálódik a Project Rene munkacímet viselő folytatás, ám mivel ennek érkezése még odébb van, a torta újraosztásán fáradozó Paradox kedvező pozícióban találta magát, és jó esélye volt rá, hogy akár tömegesen magához édesgesse a műfaj kedvelőit.
Bármennyire is ígéretesnek tűnt azonban a Paradox Tectonic által fejlesztett Life by You, volt vele egy komoly gond: egyszerűen nem állt úgy össze, hogy ki lehessen adni, de még a korai hozzáféréses rajt többször módosított határidejét sem tudta tartani a csapat. Előbb tavaly júliusban, majd idén februárban halasztották el a megjelenést, legutóbb pedig májusban napolták el a premiert, mint kevéssel ezelőtt kiderült, utoljára.
Mattias Lilja, a Paradox helyettes ügyvezetője a nehéz és fájdalmas döntést azzal indokolta a cég hivatalos fórumán, hogy bár nagyon bíztak a Life by You-ban, és emiatt két alkalommal is több időt adtak a fejlesztőknek, a legutóbbi újraértékelés során arra jutottak, hogy túl hosszú és túl sok bizonytalansággal szegélyezett úton kellett volna még végighaladnia a projektnek ahhoz, hogy meg tudjon felelni az elvárásaiknak.
"Nem arról van szó, hogy ne lettek volna ígéretes kvalitásai a játéknak; a Life by You számos erősséggel bírt, és egy elkötelezett csapat dolgozott keményen azon, hogy ezeket meg is valósítsa. Mindazonáltal, amikor elérkezünk arra a pontra, ahol úgy érezzük, hogy a több idő nem feltétlenül visz minket elég közel ahhoz a verzióhoz, amivel elégedettek lennénk, akkor úgy hisszük, jobb leállni"
- fogalmazott a CEO, aki posztjában csak általánosságban említette a játékfejlesztés nehézségeit, ám nem tért ki azokra a konkrét hibákra, amelyek végül megpecsételték a Life by You sorsát.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!