A New Blood stúdió még júniusban kezdte belengetni, hogy készül egy nagyon izgalmas projekttel. A srácok fel akarnak építeni egy izometrikus, Fallout epizódokra hajazó szerepjátékot. A látvány és a szükséges elemek a helyükön vannak, de a csapat nagyon figyel arra, hogy ne pusztán másolja az eredetit, hanem tisztelegjen előtte. Van azonban egy kulcsfontosságú része a játékélménynek, ami drasztikusan más lesz, mint a Falloutban: a harcrendszer.
A srácok FPS nézetbe viszik az akciót, és bár még mindig nem Doom-szintű lövöldözésről van szó, a cél alapvetően az volt, hogy felpörgessék vele a játékmenetet.
A küzdelmek így sokkal közelebb állnak majd a régi dungeon crawler játékok nyújtotta élményhez. A rendszer működéséből Dave Oshyr már egy apró kis ízelítőt is közzétett. A játéknak egyébként még a címe sem derült ki, így nem csoda, hogy a megjelenési dátuma sem ismert. Elnézve a projektet, még bőven lesz idejük a srácoknak arra, hogy csiszolgassák a formulát.
Since today marks the 25th anniversary of #Fallout, maybe it's time we show you how we're changing the perspective of combat in @NewBlood's CRPG - and how it differs from our main inspiration. pic.twitter.com/ytFau23hqc
— Dave @ MORTIS (@DaveOshry) October 10, 2022
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!