Biztosan hallottatok már arról, hogy új generáció van érkezőben (gúny), az új konzolok kiismerése és kihasználása sok fejlesztőnek okoz majd némi fejfájást (tény).
A Naughty Dognak viszont nem lesz gondja, ezt nyilatkozta a két elnök, Christophe Balestra és Evan Wells.
,,Elég rossz élményünk volt, mikor PS2-ről PS3-ra váltottunk, mert jónéhány buta hibát elkövettünk. Ez teljes egészében a mi hibánk volt" - mondta Balestra.
A legnagyobb problémát többek között a teljesen eltérő shaderek okozták, most viszont több idejük van felmérni a váltás nehézségeit, így könnyebben fognak tudni alkalmazkodni a PlayStation 4-hez.
,,Ami a [játékok] megrajzolását illeti, minden felhasználandó anyagunkat nagyobb felbontásban készítjük el, mint amit a játékban láttok. Számos vonalon készek vagyunk a PS3-nál fejlettebbre áttérni. Ez persze kicsit rémisztő."
Wells elárulta, hogy azért is lesz könnyebb dolguk, mert nem elölről kell kezdeniük, mint az előző generációváltásnál.
,,A semmiből kezdtük a PS2-ről PS3-ra való átállást, ennek oka pedig az, hogy PS2-n a saját programozási nyelvünket használtuk. Minden, ami a Jak and Daxterhez kapcsolódik, egy GOOL nevezetű nyelven íródott, ezt kellett leváltani".
A stúdió következő játéka a nyáron érkező The Last of Us lesz, de az sem kizárt, hogy ha holnap (nálunk csütörtök első óráiban) bejelentik a PlayStation 4-et, még az újgenerációs változat is bejön a képbe egy ilyen nyilatkozat után.