Hirdetés

A Microsoft tette tönkre a FASA Interactive-ot!

|

A FASA Interactive egykori alapítója nincs túl jó véleménnyel egykori munkaadójáról.

Hirdetés

Jordan Weisman újra reflektorfénybe került egy kicsit, köszönhetően a Mechwarrior sorozat újjáéledésének. A helyzet azonban az, hogy az új Mechwarrior játék sorsa még korántsem biztos, elég nagy kavarások van a licencelés körül, és kiadó sincs egyelőre.

Weisman szerint minderről a Microsoft tehet, mert mindenek előtt nem kellett volna a FASA Interactive-ot bezárni. Igaz, Weisman szerint az a stúdió akkor már nem az a stúdió volt, amit még ő segített létrehozni. A Microsoft ugyanis sikeresen tönkretette azt az egyedi környezetet, amelyben a munkatársak dolgozta, így megfosztva őket minden egyediségtől. A FASA Redmondba költözött, és a fejlesztőknek muszáj volt szépen "beállni a sorba", egyszerű szürke alkalmazottak lettek. Nem csoda, hogy elfogyott az ihlet. Weisman szerint a Microsoft csak az értékes licencjogok miatt vásárolta meg a FASA Interactive-ot. Érdekes, hogy a Bungie csaknem hasonló sorsa jutott. A Microsoft tervei szerint nekik is Redmond lett volna a főhadiszállásuk, de Weisman foggal-körömmel harcolt értük, így ők maradhattak Chicagoban, és elkerülték a FASA sorsát. A FASA 2007-ben bezárta kapuit, és most Weisman a saját cégén keresztül licenceli a Mechwarrior jogokat a Microsofttól, igen korlátozott szabadsággal, ami azt jelentősen nehezíti a jövőbeni kiadó megtalálását. Szurkolunk Jordan!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)