A Redfal csúnyán elhasalt az Xbox idei nagy dobásai közül, azonban akad még egy-két ütőkártyája a redmondiaknak az év hátralévő részére, elég csak az új Forza Motorsportra vagy a Starfieldre gondolni. Az Xbox Games Showcase során mindkettő alaposan megmutatta magát, utóbbi még saját műsort is kapott, amely alapján meggyőzően néz ki a Bethesda ambíciózus sci-fi akció-RPG-je.
A Starfield annyi világot, tartalmat, küldetést és karaktert vonultat fel, mint eddig még egyik Bethesda projekt sem, éppen emiatt a rajongók biztosak voltak benne, hogy a vállalatra jellemző megjelenéskori - vicces és/vagy kellemetlen - bugok is tömegesen fordulnak majd elő.
Az Xbox fejesei, Matt Booty és Phil Spencer nemrég a Giant Bomb podcastjában jártak, hogy az Xbox Games Showcase-ről és a Starfield Directről nyilatkozzanak. A beszélgetés során szóba került a Starfield állapota is, és Booty meglehetősen meglepő dolgot árult el, amit valószínűleg a megjelenés után még fel fognak róni neki, ha ilyen téren csalódást okoz majd a játék:
"Borzasztóan sokan tesztelik belsőleg. Todd-dal és a csapattal dolgozva látom a hibaszámlálásokat, és ha ma kerülne a boltokba, akkor ez lenne a legkevesebb hibával rendelkező Bethesda játék, ami valaha is megjelent."
Spencer elmondta, hogy szerinte a csapat Fallouttal, Skyrimmel és The Elder Scrollsszal a háta mögött megérett a feladatra, és sokkal több időt kaptak a fejlesztésre az akvizíciónak köszönhetően:
"Azt hiszem, Matt azt mondta, hogy a vállalat minden minőségbiztosításért felelős munkatársa a Starfielddel játszik most, és nézi a hibákat, és azt, hogy milyen a játék minősége. Az a jó abban, amit a műsorban mutattunk, hogy valóban ilyen lesz a játék."
Szeptember 6-ig még bőven van idő kigyomlálni annyi bugot, amennyit csak lehet, csak nehogy ezek a nyilatkozatok visszaüssenek majd Spencerékre, ha megjelent a Starfield.