A napokban borzalmas bozóttüzek kezdtek pusztítani az Egyesült Államok nyugati partjának környékén. Az ennek következtében kialakuló füstfüggöny nem csak valóságban ült rá Salemre és San Franciscóra, de már a Microsoft Flight Simulatorban is, ami előhozott egy nagyon érdekes vitát: jót tesz-e az a játékosoknak, ha egy játék ennyire realisztikus?
A Flight Simulator rengeteg adatot merít a valóságból, és emiatt ha valaki mostanában a nyugati part környékére repül, akkor tisztán láthatja a fekete füstfelhőket felszállni a bozóttüzek által érintett területekről. Sokan nem feltétlenül örülnek ennek: rengeteg játékos a valóság borzalmai elől menekülve indítja el az egyébként meglehetősen relaxáló szimulátort. A rajongótábor másik oldala nagyon is értékeli az ilyen események virtuális megjelenítését, mivel szerintük ettől lesz ez a valóság őszinte ábrázolása, és így láthatják a jelenséget anélkül, hogy veszélynek tennék ki magukat.
You can see the smoke from the wildfires in CA/OR on Microsoft Flight Simulator from r/gaming
Mindkét oldal érvei abszolút érthetőek, ugyanakkor ezen a ponton a Microsoft már láthatóan megválasztotta a saját álláspontját. A múlt hónapban például a Laura hurrikántól sem kímélték meg a játékosokat.
Flying through a hurricane in Microsoft flight simulator pic.twitter.com/4ktofzEHJG
— Nyan (@WaifuHunterNyan) August 27, 2020
Nagyon úgy tűnik, hogy a Microsoft a valósághű reprezentációt választja mindenek felett, ami valószínűleg nem a legnépszerűbb megoldás, de nehéz mindenkinek megfelelni.