Napokon belül megjelenik a Mass Effect Legendary Edition, amely a méltán híres szerepjátékos franchise első három részét fogja egy felújított, kicsinosított csomagba tömöríteni.
Míg a második és harmadik epizódokhoz nem kellett annyira hozzányúlni, arról korábban már hallottunk, hogy az első epizódnak egy kicsit komolyabban neki mentek a srácok, hogy szintre hozzák, viszont most az is kiderült, hogy bizonyos, nosztalgikus botlásoknak nem feltétlenül kell búcsút intenünk.
A 2007-es Mass Effect a maga idejében egy korszakalkotó játék volt, viszont ettől függetlenül nem szabad megfeledkezni arról, hogy azért már akkor sem volt minden szempontból tökéletes.
Valószínűleg sokan emlékeznek azokra a pályákra, ahol a Mako nevű hatkerekű űrjárművet kellett navigálnunk, amelynek az irányítása nem volt éppen tökéletes, és akkor még rettentően jóindulatúan fogalmaztunk.
Egy korábbi fejlesztői naplóból kiderült, hogy a csapat többek között ezzel is foglalkozott, így a Legendary Editionben a Mako irányítása közben sokkal jobban érződik majd a súlya és erősebben fog tapadni, viszont a PC Gamer szerzői szerint bekerült egy opció, amely segítségével a mazochista játékosok visszaállíthatják a jármű eredeti jellemzőit.
Kínszenvedés ide vagy oda, azért valahol érthető, hogy sokak szerint ezek a hibák is hozzátartoznak a játék bájához és rendes a BioWare-es srácoktól, hogy erre a kicsit fogcsikorgatós nosztalgiára is megadják a lehetőséget.
Ti melyiket fogjátok választani? Jöhet a javított irányítás vagy szerintetek sem teljes az élmény, ha nem kell egy kicsit megküzdeni a sikerért?