A Marvel's Midnight Suns egy kellemes taktikai RPG-t kínált azoknak, akik imádják a Marvel univerzum hőseit, és egyébként nem bánják a stratégiai kihívásokat sem. A játék közepes sikert aratott, de ha valakinél betalált, akkor tényleg gond nélkül el lehetett veszni benne.
A projekt rendezője, Jake Solomon a közelmúltban vendégeskedett a PCGamesN kollégáinál, és mesélt egy kicsit a Midnight Suns fejlesztéséről. Többek közt azt is megemlítette, hogy először 25 karaktert terveztek a végleges 12 helyett.
Amikor egy Marvel játékról van szó, akkor ott behúzható karakterekből nincs hiány. A probléma mindig ugyanaz: idő és erőforrások.
"Szerintem 50 vagy 60 hőst is fel tudnék hozni. Szívesen elmesélném a történeteiket és izgatottan hoznám össze őket, hogy szívathassák egymást. A vezető producerem egyszer megmutatta a listánkat, és 25 hős volt rajta. Az egész nevetséges volt. Azzal jött vissza, hogy 'ennyi karakterrel nem tudunk ennyi tartalmat összehozni'.
A Midnight Suns tematikája erősen a mágia köré épül, így nyilván a varázslókat akarták előtérbe helyezni a választások során.
"Magik az egyik kedvencem, és ő passzolt is a témához. Punishert is imádom, de neki nincs sok haszna, amikor Blade is benne van a listában. Úgy voltunk vele, hogy 'Blade jobban passzol'."
A játék harcrendszere kártyákat használ, és ha kártyákról van szó, akkor mindenkinek egy nagyon specifikus X-Men jut eszébe. Természetesen Gambit hiánya is téma volt.
"Nagyon gondolkodtunk rajta, mert alapvetően beleférne egy természetfeletti témákkal foglalkozó játékba, és hát ott vannak a kártyák...adta magát az egész."
Sajnos a végén ő már nem fért bele a projektbe. Talán majd egyszer, ha a Midnight Suns kaphat még DLC-ket a jövőben.