Nem kellett volna sok, hogy egy nagyon jó játék legyen a Marvel's Avengers, de a Crystal Dynamics és az Eidos Montréal egyelőre nem hozta ki belőle a legtöbbet. Több mint egy hónap eltelt a megjelenése óta, a kitartó játékosok már ráuntak az endgame tartalmakra, mások meg a sztori befejezését követően (vagy még azt megelőzően) félretették, mert nem volt kedvük ugyanazokat a feladatokat ismételgetni azért, hogy nagyobb számokat lássanak a felszerelésüknél.
Míg a SteamCharts adatai alapján szeptemberben a 30 ezret közelítette az egy időben játszók száma a Steamen (ami egyébként nem túl sok), most a 2 ezret sem éri el, és konzolon is hasonló lehet a helyzet. A fejlesztők egy a Kotakunak küldött közleményben reagáltak az aggályokra.
A Crystal Dynamics vezetője, Scot Amos elmondta, a következő hetekben új küldetéstípusok, egy új központ, az AIM klónlaborja, ami négy játékosnak kínál kihívást, és mindkét Sólyomszem (Clint Barton és Kate Bishop) bekerül a játékba. Részleteket a jövő héten fognak elárulni, de folyamatosan figyelik a visszajelzéseket, igyekeznek a rajongói elvárásoknak megfelelni, és bíznak abban, hogy a játékosok minden platformon visszatérnek, amint lesz miért.
Nem biztos, hogy egy live service-es játéknak ez az időszak a legjobb, mivel rengeteg régóta várt újdonság érkezik, amik könnyen elterelhetik a játékosok figyelmét. Azért reménykedünk abban, hogy tényleg sikerül majd felturbózni a Marvel's Avengerst, kár lenne, ha mégsem.