A Lost Ark lehet az MMORPG-k új királya - ezt nem csak a mi cikkünk állítja, hanem a statisztikák is, ugyanis a Dél-Koreában és más régiókban már befutott free-to-play játék érkezése hatalmasat szólt. A Lost Ark nézettségi csúcsa a GTA V-ét és a Cyberpunk 2077-ét is lehagyta, és csak egyetlen játék volt, amit valaha többen játszottak egy időben nála, ez pedig a Counter-Strike: Global Offensive. Csakhogy a népszerűséget nagyban megnehezítették a kezdeti bukdácsolások, mint például hogy az utolsó pillanatban kellett elhalasztani pár órával az indulást.
Alapvetően a Steamen is rendkívül pozitív értékelésekkel nyitott a Lost Ark, csakhogy egyvalamivel nem számoltak eléggé a fejlesztők: a megnövekedett érdeklődés miatt egyszerűen nem bírták el a szerverek a játékosok tömegeit, így egyre hosszabbra nyúlt a várakozási idő, és egyre jobban fogyott a várakozók türelme. Frusztrációjuk végül abban nyilvánult meg, hogy elözönlötték a játék Steam-adatlapját a negatív vélemények és a lepontozások miatt egészen a vegyesig romlott az összértékelés. Persze megeshetne, hogy az MMORPG minőségét jelzik ezzel, viszont ha belenézünk a felhasználói értékelésekbe, akkor jól látható, hogy szinte minden második a sorban állásra panaszkodik.
Jó hír, hogy a Lost Ark nyugati kiadója, az Amazon Games tisztában van az irreálisan hosszú várakozási idővel, és azon dolgozik, hogy további szerverek csatasorba állításával megoldják a problémát. Nektek sikerül gond nélkül játszani vele vagy ti is szenvedtek a rostokolás miatt?