A Cloud Chamber nevű stúdió készíti el nekünk a következő BioShock-játékot, de egyelőre nagyon keveset tudunk a folytatásról, ami a korábbi hírek szerint lehet, hogy komoly bajba is került.
Persze azért látszólag nincs minden veszve, hiszen a csapat egy új, központi szerepet betöltő munkatárssal szeretné bővíteni a gárdáját, aki azért felelhet, hogy ne legyen unalmas a széria új részének harcrendszere.
A Greenhouse oldalán közzétett álláshirdetés szerint a Cloud Chambernek szüksége van egy Lead Combat Designerre, aki egy csapat élén ütős harcrendszert alkot majd meg, várhatóan a BioShock 4-hez. Ez utóbbit nem említi a bejegyzés, de valószínűleg így van, hiszen jó eséllyel ez a csapat jelenlegi legnagyobb projektje.
Az állásajánlat részletei szerint a negyedik BioShock harcrendszere elérhető és kielégítő lesz, a játékosoknak lehetőségük lesz alaposan kiélniük magukat. Emellett alkalmazkodni fog a különböző stílusokhoz, a környezet pedig elvileg reagál majd a játékosok cselekedeteire.
Ez a gyakorlatban azt jelentheti, hogy az összecsapások során sok múlik azon, hogyan hasznosítjuk a környezeti elemeket, és nem csak akkor lehet sikerélményünk, ha jól célzunk. Így összességében lehetőségünk nyílhat kreatívabb megközelítések bevetésére is.
Persze lehet, hogy egyesek csak túl sokat látnak bele ebbe az állásajánlatba, de érdemes észben tartani, hiszen várhatóan még sokára kapunk konkrétumokat ezen a téren a BioShock 4-ről.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.