Hirdetés

A KFC csirkeízű fogkrémet dobott piacra, és már most elfogyott a teljes készlet

|

Áprilisi tréfának indult, aztán hirtelen elkapkodták.

Hirdetés

Április elsején, amikor a világ tele van különféle átverésekkel és tréfás termékbejelentésekkel, a KFC előállt egy bejelentéssel, amely elsőre sokak számára is csak egy viccnek tűnhetett, ám ezúttal tényleg komolyan gondolták a dolgot. A gyorsétteremlánc ugyanis együttműködésre lépett az ausztrál Hismile fogápolási márkával, és piacra dobták a Finger Lickin' Good fogkrémet, amely pontosan olyan ízzel rendelkezik (legalábbis elvileg), mint a KFC ikonikus sült csirkéje.

A Hismile hivatalos weboldala szerint a különleges fogkrémet úgy tervezték, hogy az "ellenállhatatlan érzést keltsen, mintha épp beleharapnál egy darab forró, szaftos, Original Recipe csirkébe". A márka azt is állítja, hogy a termék nemcsak ízélményt nyújt, hanem  "hosszú távú egészségügyi előnyökkel is jár", jelentsen ez bármit is.

Hirdetés

A limitált kiadású fogkrémet 13 dolláros áron kínálták, de ezzel nem ért véget a kampány: a KFC-logós elektromos fogkefe is debütált, amelyet 59 dollárért lehetett megvásárolni. Ez a készülék beépített időzítővel és több tisztítási móddal is rendelkezik, nyilván a reggeli csirkeízes szájápolás új élményeihez igazítva.

Bármennyire is szokatlan volt az ötlet, úgy tűnik, a vásárlók imádták. A fogkrém ugyanis mindössze 48 óra alatt teljesen elfogyott, ami a kampány egyik legnagyobb sikereként könyvelhető el. A Hismile marketingvezetője, Koban Jones elmondása szerint a kollaboráció célja az volt, hogy feszegesse a határokat, és ez sikerült is:

"Ez az együttműködés merész, váratlan és őrülten szórakoztató. A KFC ízű fogkrém meglepő és beszédtémává válik, ez hajtotta a közösségi médiás aktivitást és az elképesztően gyors, 48 órás készlethiányt is."

Ez nem az első alkalom, hogy a KFC váratlan kollaborációval rukkol elő. 2024-ben például a gyorsétteremlánc a Burger Kinggel kötött szövetséget Franciaországban, ahol bemutatták a BFF Burgert, egy különleges szendvicset, amely a két márka kedvenceit kombinálta. Bár az csak helyi akció volt, a netezők világszerte felfigyeltek rá.

Egyelőre nem tudni, hogy a fogkrém visszatér-e újra a polcokra, de a siker láttán valószínűleg érdemes lenne elgondolkodni rajta. Egy biztos: ha a KFC a szájápolás területén is ilyen lendületesen kezd, akkor semmi sem lehetetlen.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)