A napokban jelenik meg a Kingdoms of Amalur, s eme jeles esemény alkalmából aki él és mozog (no meg akire az EA marketingszakemberei ráböknek) nyilatkozik a játékkal kapcsolatban.
Így tett Ian Frazier is, aki a vezető tervező posztot tölti be a csapatnál. Szerinte a csak PC-s játékokon a kalózkodás miatt nem lehet elég pénzt keresni, kivéve persze ha az egy MMO. Az egyik első játék, melynek a fejlesztésében részt vett, a Titan Quest volt, mely annak rendje és módja szerint behalt a kalózkodásnak köszönhetően. Ez az oka annak, hogy a fejlesztők kénytelenek konzolokra is kihozni a játékokat, még akkor is ha ez azt jelenti, hogy egyáltalán nem fogják kihasználni a modern PC-k adta lehetőségeket. Vitatkoznék egy sort az úriemberrel, de nem teszem, ti viszont ne fogjátok vissza magatokat, hozzatok fel ellenérveket, mellyel megcáfoljátok az állítását.