Félreértés ne essék, a desktop-kiegészítők piacán nagy névnek számító cég vezetője egyáltalán nem kedveli a kalózokat, s nem is veszi őket védelmébe, csupán úgy véli, hogy nem lehet a rossz értékesítési mutatókért mindig őket hibáztatni. A két évvel ezelőtti Galactic Civilizations körökre osztott űrstratégiaként igencsak szűk réteg számára szól. Gondolnák ezt a valójában elenyésző kisebbséget jelentő hardcore játékosok. Az említett játékból 300.000 példányt adtak el úgy, hogy az online és offline sajtó kiválónak értékelte, ám nem csapott különösebben nagy felhajtást körülötte. Mint elmondta, az alig egy hónapja megjelent Sins of a Solar Empire is hasonló cipőben jár. Az idei év legmagasabbra értékelt és legnagyobb mennyiségben értékesített (jelenleg 200.000 példánynál jár a számláló) játékáról van szó annak ellenére, hogy átlagban két oldalnál több helyet nem szorítottak neki a magazinokban, és címlapra sem került.
Wardell úgy véli, hogy sikeres játékot csak úgy lehet csinálni, ha betartunk három alapvető fontosságú szabályt.
1. Jó játékot kell csinálni! (Igaz, sok jó játék bukott már a történelem során.)
2. Törekedni kell a minél alacsonyabb gépigényre!
3. A piacnak (a lehető legszélesebb vásárlói kör) és nem a sajtónak illetve hardcore közönségnek kell megfelelni!