Félreértés ne essék, a desktop-kiegészÃtÅ‘k piacán nagy névnek számÃtó cég vezetÅ‘je egyáltalán nem kedveli a kalózokat, s nem is veszi Å‘ket védelmébe, csupán úgy véli, hogy nem lehet a rossz értékesÃtési mutatókért mindig Å‘ket hibáztatni. A két évvel ezelÅ‘tti Galactic Civilizations körökre osztott űrstratégiaként igencsak szűk réteg számára szól. Gondolnák ezt a valójában elenyészÅ‘ kisebbséget jelentÅ‘ hardcore játékosok. Az emlÃtett játékból 300.000 példányt adtak el úgy, hogy az online és offline sajtó kiválónak értékelte, ám nem csapott különösebben nagy felhajtást körülötte. Mint elmondta, az alig egy hónapja megjelent Sins of a Solar Empire is hasonló cipÅ‘ben jár. Az idei év legmagasabbra értékelt és legnagyobb mennyiségben értékesÃtett (jelenleg 200.000 példánynál jár a számláló) játékáról van szó annak ellenére, hogy átlagban két oldalnál több helyet nem szorÃtottak neki a magazinokban, és cÃmlapra sem került.
Wardell úgy véli, hogy sikeres játékot csak úgy lehet csinálni, ha betartunk három alapvető fontosságú szabályt.
1. Jó játékot kell csinálni! (Igaz, sok jó játék bukott már a történelem során.)
2. Törekedni kell a minél alacsonyabb gépigényre!
3. A piacnak (a lehető legszélesebb vásárlói kör) és nem a sajtónak illetve hardcore közönségnek kell megfelelni!