Hirdetés

A Ghost of Yotei rendezője mesélt a játék nem-lineáris struktúrájáról

|

A Sucker Punch egy kicsit eltávolodik a szokásos megoldásaitól, és nagyobb szabadságot próbál adni játékosainak.

Hirdetés

A Sucker Punchtól Jason Cornell és Nate Fox ültek le beszélgetni a Famitsu újságíróival. A srácok keményen dolgoznak a Ghost of Yotei tető alá hozásán, ami több szempontból is kihívás lesz. Kiderült a napokban ugyanis, hogy a játékban a főszereplő, Atsu a Yotei Six nevű csoporton akar bosszút állni, akik a helyszín hat különböző sarkában vannak. Ez egy nem-lineáris struktúrát tesz lehetővé a játékosok számára, viszont komoly nehézségeket okozott a Sucker Punchnak.

Hirdetés

A Ghost of Tsushima után ez nagy váltás lesz, ráadásul a sztori megfelelő átadásához a fejlesztőknek játékteret is meg kellett növelniük a nyílt világ érzetéhez. Bőven voltak feladatai a srácoknak, melyek legyűrését ezúttal is turistaúttal kezdték. A páros meglátogatta Japánt és a jegyzetelések és városnézések után egy konzultációs céggel is tárgyaltak, hogy a lehető leghitelesebben tudják majd képernyőkre vinni Ainu népét és kultúráját. A találkozókat követően megnéztek múzeumokat, meglátogatták a tervezett helyszín valódi hegyeit, és vadul növő zöldségeket szedtek onnan, ahol Atsu fogja lemészárolni majd célpontjait.

A játék még messze van a megjelenéstől, addig pedig a Sucker Punch igyekszik minden bugot és problémás elemet kiirtani. A Ghost of Yotei megjelenése 2025. október 2-án érkezik majd PlayStation 5-re.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)