Minél többet tudunk meg a Sucker Punch következő, PlayStation 4-exkluzív játékáról, annál jobban várjuk a megjelenést. A közelmúltban nemcsak a Ghost of Tsushima játékmenetébe nézhettünk bele 18 percen keresztül, hanem összeszedtünk öt érdekességet is, valamint a játék rendezőjével, Nate Foxszal készült interjúnk keretében még több részletre derült fény.
Ezúttal azonban nem ő, hanem a karma rendszer kihagyásáról is mesélő Jason Connell, a Ghost of Tsushima kreatív rendezője mondta el az USGamernek, hogy nyugodtan megszerethetjük a főhős, Jin Sakai leghűségesebb társát, ugyanis nem éri őt semmi baj. Connell biztosított mindenkit, hogy a játékbeli lovunk nem fog meghalni - bár megijedhet annyira, hogy elszaladjon, és talán nem is fogjuk tudni visszahozni egy szempillantás alatt, de senki sem fogja megölni őt harcban. Az állatbarátok megnyugodhatnak, Ríviai Geralt paripája után Jin pa(j)tását is biztonságban tudhatják. És nem csak őt.
Connell elmondása alapján az állatok segítő szerepet töltenek be a játékban, ők vezetnek oda az elrejtett oltárokhoz, így nem lesz lehetőségünk vadászni rájuk. Persze így is bőven lesz mit csinálni a Ghost of Tsushima végigjátszás során, és legalább a PETA-nak sincs oka bojkottra.