Július 17-én jelenik meg a következő nagy PlayStation 4-exkluzív, a Ghost of Tsushima (a tesztünkre pedig még addig sem kell várni), de még mindig derülnek ki új érdekességek a Sucker Punch különleges játékáról. A szamurájfilmek rajongóinak különösen tetszeni fog a most érkezett, apró infó.
A Ghost of Tsushima egyik legizgalmasabb funkciója egyértelműen a kezdetben Samurai Cinema névre keresztelt fekete-fehér mód, amelyet aztán később átkereszteltek Kurosawa módra. Erről Jason Connell, a játék kreatív rendezője az Entertainment Weekly-nek beszélt, és elmagyarázta, hogy a fejlesztés korai szakaszában Kurosawa munkássága volt az egyik ihletforrásuk, a rendező munkái (például az 1962-es Sanjuro vagy az 1954-es A hét szamuráj) referenciaként szolgáltak a hangulat megteremtéséhez.
Ahogy egyre közelebb kerültek ennek megvalósításához, feltették maguknak a kérdést, hogy minek nevezzék a játék speciális fekete-fehér módját. Számos szó felmerült, majd végül arra gondoltak, hogy milyen fantasztikus lenne, ha Kurosawa-módnak neveznék el. Ennek érdekében felvették a kapcsolatot azokkal, akik a legendás rendező örökségét gondozzák: küldtek nekik egy rövid bemutatóvideót, hogy megkapják az áldásukat.
Connell azt is hozzátette, hogy az egyedi játékmód nem csupán egy fekete-fehér filtert jelent, ugyanis emellett filmszemcsékkel, a színmélység és a hangeffektek megváltoztatásával, továbbá a szélerősség megnövelésével kísérlik megidézni Kurosawa munkáit.