A GameStop egy amerikai viszonteladó üzletlánc, ami rengeteg mindennel foglalkozik, de fő profilja továbbra is a videojáték. A cég igyekszik minél nagyobb területet lefedni és ellenállhatatlanná tenni magát a játékosok szemében különböző előrendelői akciókkal.
A "rendeld elő nálunk a blüttyfüttymütty játékot, hogy tied legyen a hablattyflatty kiegészítő és a szandál-zoknis skin" már egy jól ismert stratégia, viszont a legújabb tervük ennél mondjuk 12 fokkal agresszívabb. A GameSpot azt szeretné, ha már a fejlesztésnél ott tudna lenni és a készülő projektekben elkeríthetne egy kis részt, ami csak azok számára lesz elérhető, akik náluk rendelték elő a játékot.
A Gamesbeat értesülése szerint a GameStop már találkozott is a R.W. Baird befektetőcég embereivel, hogy megvitassák a játékvilág legújabb trendjeit. A Baird egyik munkatársa, Colin Sebastian elmondta, hogy a hír igaz, majd hozzátette, hogy "a szoftvergyártók egyre lelkesebbek a GameStoppal való közös munkát illetően".
A hírt a GameStop szóvivője, Jackie Smith is megerősítette, hogy együtt dolgoznak a fejlesztő partnerekkel, hogy "a fizikai és digitális kiadásokban is exkluzív tartalmakat adhassanak a vásárolóiknak".
Egyelőre nem tudjuk, hogy ezt sikerül-e végigvernie a cégnek, illetve, hogy milyen részeket is sikerül exkluzívvá tenniük, de sok helyen azért sántít a dolog. Ha az alapkoncepciót nézzük, akkor nem sok különbség van ahhoz képest, hogy exkluzív DLC-t kap az előrendelő, de vajon mennyire jó az nekünk, ha egy retailer ennyire közel kerül a fejlesztéshez? Illetve ennek fényében egy kicsit furcsa a "Power to the players" mottó is. Mi lesz mondjuk azokon a területeken, ahol nincs jelen a GameStop?
A sors fintora, hogy épp most közölte a Ubisoft, hogy a játékosok már nem utálják a DLC-ket.
Ti mit gondoltok?