Nem én vagyok a világ legügyesebb soulslike játékosa, az viszont mindenképp a számlámra írható, hogy átlagon felüli türelemmel vagyok megáldva, szóval nem idegesítem fel maga, ha egy különösen nehéz bosst sokszor újra kell próbálnom. Az Elden Ring Shadow of the Erdtree című DLC-jében is végigmentem az összes főellenfelen úgy, hogy nyilván az utolsó rosszaságok engem is keményen megizzasztottak, de egyáltalán nem éreztem őket teljesíthetetlennek. Ezzel viszont nem mindenki volt így.
A DLC vegyes értékeléseket kapott a rajongóktól annak ellenére, hogy a kritikusok, tesztelők teljesen el voltak tőle ájulva. A játékosok gondja pedig elsősorban az volt, hogy a DLC "túl nehéz". Erre reagálva a kiadó, vagyis a Bandai Namco felhívta mindenki figyelmét a kiegészítő új fejlődési rendszerére, de a jelek szerint igazából ennél azért egy fokkal komolyabban vették a panaszos hangokat.
Megérkezett ugyanis az első balancing patch Shadow of the Erdtree-hez, az 1.12-es verziószámú tapasz pedig belenyúlt a hibajavításokon felül is a játékba. A FromSoftware szerint a játékosok fejlődésének első felében megnövelték az áldások értékét, majd a második felében fokozatosabbá tették a fejlődést. A fejlesztések végső szintjét is megemelték egy kicsit. Magyarul mikor elkezdjük szintezni a Scadutree Blessinget, akkor ennek áldásos hatását az első szinteken komolyabban érezzük, az utolsó szint elérésekor pedig a korábbinál is nagyobb előnyhöz jutunk.
A Scadutree Blessing felel azért, hogy a DLC területén nagyobb sebzést tudjunk kiosztani a szörnyeknek, ők pedig kevesebbet sebezzenek rajtunk, szóval gyakorlatilag nélkülözhetetlen ez az áldás ahhoz, hogy ha haljunk bele az első pár kósza pofonba, és érdemben tudjuk csapkodni a rondaságokat.
Szerintetek is szükség volt arra, hogy a FromSoftware belenyúljon a DLC nehézségébe?