A Forza Horizon 5 bemutatkozása megmutatta, hogy a széria eddigi legszebb részét kaphatjuk meg, ráadásul a játék gépigénye is barátinak tűnik, és Xbox Series X-en is lehetőségünk lesz válogatni a grafikai opciók között. A játékélmény azonban nem merül ki a fantasztikus látványvilágban és a vadonatúj helyszín (Mexikó) atmoszférájában, a készítők komoly lépéseket tettek annak érdekében, hogy audio szempontjából is a legjobb minőséget kapjuk majd.
A legújabb fejlesztői naplóban a csapat hangokért felelős munkatársa, Fraser Strachan mesélt arról, hogy ray tracinggel emelik új szintre a játék hangzásvilágát: a technológiát használják a falak, épületek és mennyezetek észlelésére, ami azt jelenti, hogy hallani fogjuk az autó hangjának eltérő visszaverődését, ami a környezet változásával más és más lesz. Akárcsak más részletek, például az eső kopogása is másképp hangzik majd a betonon és másképpen a karosszérián. A linkelt beszélgetés gameplay jeleneteket ugyan nem tartalmazott, viszont az alábbi videóban meghallgathatjuk, hogy milyen változatosan duruzsolnak és repesztenek majd a verdák:
A Forza Horizon 5 november 9-én fog befarolni PC-re és Xbox Series S/X-re, és az első naptól kezdve játszható lesz a Game Pass előfizetők számára.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!