A Final Fantasy VII Remake nem csak visszavitt bennünket gyerekkorunk kedvenc JRPG világába, de valami újat is elindított. A széria folytatása még nem kapott nevet, sem hivatalos bemutatót, de tudjuk, hogy érkezik, így Naoki Hamaguchi és Yoshinori Kitase minden kertelés nélkül beszéltek annak helyzetéről. A The Computer Entertainment Developers Conference-en adott interjújukban leginkább a sztoriról meséltek, mivel egyébként is az volt a Remake legmeglepőbb része.
Kitase elmondta, hogy amennyire csak lehetséges, szeretnék a továbbiakban is nem várt csavarokkal felborítani a rajongók elvárásait, pláne azokét, akik azt hitték, hogy csak a jól ismert utat fogják újra bejárni.
Hozzátette, hogy a Midgardon kívüli világban is igyekeznek majd ugyanazt a minőséget hozni, mint a Remake első fejezetében:
"Nem csak meglepetésekkel akarunk szolgálni, hanem ténylegesen túl akarunk mutatni a játékosok elképzelésein."
Mindezek mellett a csapat azon is dolgozik, hogy a harcrendszert is tovább mélyítsék. Erről Hamaguchi beszélt bővebben:
"A kifejezés, ami a nyelvem hegyén van, az az akcióorientált csata. A csapatunk tagjai megtapasztalhatták egy újfajta harcrendszer élményét, és a saját ötleteikkel szeretnék gazdagítani azt. Ezek az ötletek remélhetőleg kellemes meglepetéseket kínálnak majd a játékosainknak."
Ha még nem ültetek neki a Remake-nek, és nem tudjátok, hogy nektek való lenne-e, akkor lessetek rá mazur tesztjére, ahol részletesen beszámolt saját élményeiről.