Ha a fejlesztők ezúttal tartják a szavukat, akkor már csak két hetet kell várnunk a Cyberpunk 2077 megjelenéséig. Mivel az eredeti tervek szerint a játéknak már tavasszal meg kellett volna jelennie, így magától értetődő, hogy az előző generációs konzolokra érkezett volna elsősorban (a PC mellett).
Mostanra azonban a sok halogatás miatt rengeteg ember nappaliját díszítik új konzolok, tehát arra is fel kellett készíteni a játékot, hogy PS5-ön, Xbox Series X-en és Series S-en is otthon érezze magát - a stúdió fejese szerint ezzel nem is lesz gond.
Egy olyan komplex játék tető alá hozása, mint a Cyberpunk 2077 eleve nem kis mutatvány, azonban az további terheket ró a fejlesztőkre, hogy ennek már a megjelenéskor is számos platformon (Xbox One, Xbox Series X, PlayStation 4, PlayStation 5, PC, Google Stadia) és azok különféle változatain futnia kell. Láttunk már rá példát, hogy ilyenkor a szerényebb teljesítményű gépekre kevesebb figyelmet fordítottak a fejlesztők, minek következtében azok meglehetősen kétes minőségben jelennek meg. Jellemzően a generációváltások környékén történik ilyesmi.
Adam Kiciński egy konferenciahívásban szót ejtett arról, hogy folyamatosan tesztelik a játék összes verzióját és mindegyik jól teljesít. Elmondása szerint ugyan Xbox One S-en és sima PS4-en nem fest pont úgy a játék, mint One X-en és PS4 Prón, de a minősége még mindig nagyon jó.
A cég nemrég kiadott egy videót, melyben láthatjuk, hogyan fest a Cyberpunk 2077 PS4 Prón és PS5-ön. Fontos kiemelni, hogy az új konzolokon csak a kompatibilitásnak köszönhetően fut majd a belsőnézetes RPG, ugyanis a valódi next-gen verzió csak valamikor jövőre jelenik meg.
Szóba került még a Cyberpunk 2077-hez készülő multiplayer mód is, de Kiciński szerint erről egyelőre nem szeretnének beszélni, mert a megjelenése még odébb van, és egy teljesen másik csapat dolgozik rajta, mint az alapjátékon.
Ha minden jól megy, akkor a premierre már nem kell sokat várnunk, hiszen december 10-én a boltokba kerül a Cyberpunk 2077.