Az Activision Blizzard háza tájáról mostanság leginkább az év eleje óta húzódó Microsoft-felvásárlásról szólnak a hírek, ami éles fordulatot vett, mikor az Egyesült Államok versenyhatósága pert indított az akvizíció megakadályozásáért.
Az antitröszt-balhén túl viszont azért szerencsére még a játékokon is folyik a munka a cégnél, nemrég pedig a Blizzard egyik legizgalmasabb projektéről bukkant fel néhány érdekes információ.
Mike Ybarra, a Blizzard Entertainment vezetőjének évzáró blogposztjában a cég titokzatos túlélőjátéka is szóba került. Ha esetleg hirtelen nem lenne meg, ezt a címet még januárban jelentették be, de csak annyit lehet tudni róla, hogy egy teljesen új IP-lesz, tehát nem valamelyik korábban megismert Blizzard-univerzumra épül.
Magát a tartalmat tekintve sajnos most sem lettünk okosabbak, a bejegyzésben viszont két fontos információ is kiderült a fejlesztésről. Ybarra a Blizzard emberállományában bekövetkezett részben árulta el, hogy az a Dan Hay lett a projekt általános menedzsere, aki korábban a Far Cry 3-4-5 producereként és a Far Cry 6 ügyvezető igazgatójaként bizonyított. A Blizzard fejese továbbá azt is megemlíti, hogy az év során megduplázták a túlélőjátékon dolgozó csapat létszámát.
Magyarán Blizzék nagyon komolyan veszik a projektet, mi pedig izgatottan várjuk a végeredményt, hiszen legutóbb a szeptemberben megjelent Grounded bizonyította, hogy a túlélős címek burjánzó műfajában is lehet még izgalmas alkotásokat szállítani.