Hirdetés

A Dragon Age korábbi fejlesztője szerint egy nagy késés sokkal jobb, mint több kicsi

|

"Ha csak pakolgatjuk egymásra a sebtapaszokat, akkor csak egyre mélyebbre és mélyebbre ássuk magunkat."

Hirdetés

Mark Darrah hosszú évekig dolgozott a BioWare csapatában, és rendezőként terelgette az első két Dragon Age játék sorsát. Veterán fejlesztőként gondolta, megosztja az internettel véleményét az egyes projektek csúszásairól: sok-sok olyan címről adunk hírt mostanában, melyeknek újra és újra tolódniuk kell, Darrah szerint pedig ezzel van egy nagyon fontos probléma.

Az ipar projektjei hosszú éveken át készülnek, és ahogy telnek-múlnak a hónapok, úgy változnak a célok és időintervallumok is. Ez önmagában nem is gond, de Darrah szerint ilyenkor egy nagy késleltetésre van szükség sok kicsi helyett.

Hirdetés

"Ha a játékod két évet csúszik, és tudod, hogy az két évet fog csúszni, akkor az megnyitja a lehetőséget egy rendes kiértékelésre. Mindenki hátralép egyet, és megvizsgálja, hogy mi működik, mit kell visszabontani, milyen döntéseket kell újra megfontolni. Ha ehelyett három havonta tologatod a mércét, akkor az átértékelés pillanata sosem jön el."

Darrah szerint ha újra és újra csúsztatnak valamit, és évekig ott tart a projekt, hogy "három hónap múlva kiadjuk", akkor csak mélyebbre és mélyebbre tolják magukat a fejlesztők, és sebtapaszokat pakolgatnak egymásra. Több és több probléma születik ebből, aminek végén egy katyvasz lesz az egész.

"Néha jobb az egészet rükvercbe rakni, kidobni mindent, és találni egy másik utat előre."

Az biztos, hogy a vásárlóknak is könnyebb, ha tudják mire számítanak, és nem hitegetik őket feleslegesen.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)