Romauld Capron 2005 és 2021 között dolgozott az Arkane Lyon kötelékében, ez idő alatt pedig olyan játékokat segített tető alá hozni operatív igazgatóként és/vagy rendezőként, mint a Dishonored, a Dishonored 2, a Wolfenstein II: The New Colossus (a stúdió besegített a MachineGames projektjébe) és a Deathloop. Tavaly szeptemberben aztán elköszönt a csapattól, hogy némi kitérőt követően csatlakozzon a párizsi székhelyű ZeDrimeTimhez, amelynek első projektje egy az 1950-es évekbe kalauzoló sci-fi platformer lesz.
A Darwin's Paradox esetében olyan címekből merítettek ihletet a fejlesztők, mint az Inside, a Limbo és a Little Nightmares, ígéretük szerint a játék tele lesz humorral és egyszerre idézi meg az 50-es évek sci-fi aranykorát, valamint a modern kor 3D-s animációs filmjeit. A projekt Unreal Engine 5-tel készül, és 2024-nél előbb biztosan nem számíthatunk a megjelenésére (PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re), viszont így lesz rá lehetőség, hogy Capron is kamatoztathassa az Arkane-nél szerzett tapasztalatait executive producerként.
"Azonnal megtetszett a Darwin's Paradox művészi irányvonala és játékmechanikája, és nagyon izgatott vagyok, hogy segíthetek a ZeDrimeTim csapatának, hogy ezt a víziót egy erős identitású játékká alakítsák."
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A ZeDrimeTim egyébként a játék- és filmiparból egyaránt alkalmaz tehetségeket. A stúdió egyik alapítója például az a Cédric Lagarrigue, aki nélkül a Focus Home Interactive nem létezhetne, míg a másik két alapító, Gilles Aujard és Mika Tanguy filmek és animációk vizuális effektjeiben járatosak.