A Diablo IV harmadik szezonja sikerült kifejezetten erősre, éppen ezért a Blizzard elképzelése szerint a Gauntlet játékmód lett volna annak a megmentője. Lényegében egy kompetitív PvE darálóról van szó, amelyben a játékosok pontokért mészárolhatnak szörnyeket egy adott dungeonben. A koncepcióval nem is lenne gond, ha a gyakorlatban is működne.
Sajnos a Blizzard hiába késleltette a Gauntlet megjelenését "csiszolgatásra" hivatkozva, a tartalom még mindig hemzseg a hibáktól. A közösség legutóbbi felfedezése, hogy be lehet jutni a Gauntlet területére, anélkül, hogy aktiválnánk a játékmód pontszámlálóját és időzítőjét.
Onnantól, hogy bekerülünk a Gauntlet dungeonbe, minden gond nélkül felfedezhetjük a teljes helyszínt, és ezzel párhuzamosan lehúzhatjuk az összes szörnyet. Ezután (a hordával a nyakunkon) belülről nyithatjuk ki a Gauntlet ajtaját és indíthatjuk el így a kompetitív számlálót és időmérőt. Ráfordulva a szörnyekre aztán egyszerre lemészárolhatunk mindent, és mehetünk is tovább rengeteg időt nyerve ily módon.
A csalás metodikáját rob2628 mutatta be a Twitch-csatornáján.
"Még jó hogy elcsúsztatták a megjelenést a bugok kiirtása miatt."
A Redditen olvasható kommentek nem voltak túl kedvesek a kialakult helyzet következtében, ami talán érthető is. A Gauntlet állapotát elnézve már mi is kezdjük érteni, hogy miért akarja a Blizzard annyira megnyitni a publikus tesztszervereket.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.