Hirdetés

A Diablo IV rengeteg változáson megy még keresztül a megjelenés előtt

|

A kasztoktól, a dungeonökön át a bugokig mindent rendeznek a fejlesztők az indulás előtti napokban.

Hirdetés

A Diablo IV fejlesztői nem csak a PR kedvéért várják a bétatesztelők visszajelzéseit: tényleg a közösség igényei szerint akarják finomhangolni az élményt, amit a megjelenés előtti változtatásokkal meg is mutattak. Egy hatalmas frissítési jegyzékkel jelezték, hogy mi is történik épp a játékkal.

A Diablo IV játékélményének egyik legfontosabb része a dungeonök felfedezése és kitakarítása lesz, amit jelenleg megkeserít, hogy sokszor visszafelé kell mennünk különböző célok teljesítéséhez. Ezt jelentősen redukálja a csapat a megjelenésre.

Hirdetés

Pincék és kazamaták

A fejlesztők átdolgoztak egy marék dungeont, hogy ne kelljen visszafelé baktatni, és emellé jelentősen növelték a dungeonökben lehetséges, véletlenszerű események felbukkanásának gyakoriságát is 10-ről 60 százalékra. Emellett az olyan feladatok is könnyebbek lesznek, mint amikor hurcolni kell valamilyen tárgyat, köszönhetően a megnövelt mozgási sebességnek.

A pincéket is átdolgozták, így azokban is gyakrabban bukkanhatnak fel események, és ha végeztünk a dolgunkkal az adott helyszínen, akkor már biztosan kapunk egy ládát jutalmul. Azt a bugot is eltakarították, ami miatt a játék túl korán ítélte befejezettnek az adott pince kitakarítását, és így meggátolta az elite szörny felbukkanását.

A kasztok

A kasztok is nagyobb változásokon mentek keresztül, így például a Druid állatai jóval nagyobb sebzést osztanak már ki, a karakternek pedig minden Ultimate képessége gyorsabban töltődik vissza. A Maul és Pulverize is jelentős erősítéseket kapott.

Mindeközben a Necromancer élőholtjai gyorsabban esnek össze, így több hullát kell majd elhasználnia. A Book of the Dead bónuszai növekedtek, míg a Corpse Exploison sebzése csökkent, a Skeletal Warriors és Mages egységek fényéből pedig visszavettek.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A Rogue passzívjai jelentősen erősödtek, az Imbuement képességek lassabban töltődnek, míg a Subterfuge képességek bónuszai nagyot ugrottak.

Végül a Sorcerer Charged Bolt varázslatának sebzése növekedett és manaköltsége csökkent. A Chain Lightning cserébe kevesebbet sebez, az Incinerate enhancement bónuszai pedig szintén legyengültek. A Firewall enhancementnek köszönhetően a lángoló falak gyakrabban bukkannak majd fel az ellenfelek alatt, míg Meteor enhancementje gyakoribb Lucky Hitet eredményez majd.

És a minden más

A Blizzard persze mindezek mellett sorban írtja a bugokat és ismert programhibákat. A felhasználói felület is rengeteg kritikát kapott, így a fejlesztők most keményen dolgoznak, annak helyrehozatalán (bár overlay-térképet még így sem kapunk).

Kezdésnek a chat dobozt a baloldalra pakolják, amennyiben középre igazítjuk az action bart, a karakterek statisztikáit könnyeben elérhetővé teszik, és a gombkiosztás lehetőségeit is bővítik. Végül a játék betűtípusát serifre cserélik.

A Blizzard egyébként április 20-án egy streamben fogja még jobban fejtegetni a változtatásokat este 8-kor. Érdemes lesz majd figyelni a híreket.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)