A Diablo IV Server Slam viszonylag problémamentesen lezajlott, de egy dolog mindenkinek nyilvánvalóvá vált: ez a verzió sokkal közelebb van a véglegeshez, mint a korábbi béta build. A karakterek egy rakat egyensúlybeli változtatáson mentek keresztül, a nehézségi szint is finomodott, és a Legendary kategóriás tárgyak esője is elállt.
Ez, és a Server Slam kliens 0.9-es megjelölése elhitette sokakkal, hogy az 1.0-ban még nagy változások várnak ránk. Joseph Piepiora jelezte, hogy erre ne számítsunk.
A játék társrendezője értesítette a rajongókat, hogy ugyan lesznek hibajavítások és további karakterfinomítások, de a Server Slam nagyon közel volt a végleges verzióhoz. Aki élvezte a stressz tesztet, az valószínűleg élvezni fogja a megjelenéskor érkező változatot is. A WoWHead egyébként Piepiora bejelentése óta már elő is ásta a Diablo IV első napos frissítésének részleteit, és valóban nem piszkálták meg nagyon a játékot.
I spoke in error here and need to correct the record:
— Joseph Piepiora (@JPiepiora) May 31, 2023
The Server Slam build was not .9, but actually a version of our day one build! There will be *very few* changes between this build and the one players will be playing at launch.
Deeply sorry for the confusion! https://t.co/Z2dogSaRvO
Az első tesztek alapján a Blizzard legújabb ARPG-je egy izgalmas út kezdete. A kritikusok többsége nem győzte dicsérni a Diablo IV-et, így jó esély van rá, hogy nem egy kukára való szemetet kapunk.