Hirdetés

A Diablo IV fejlesztői meséltek a nyílt világról és annak lehetőségeiről

|

A franchise következő felvonását építő mesterek szerint a játékosok egyszerre akarnak nyílt világot, és szabadságot, de azt is, hogy megmondják nekik, hogy hova menjenek.

Hirdetés

A Diablo IV sokat próbál újítani az ismert formulán, aminek az is része, hogy a korábban kisebb pályákban és városokban prezentált univerzumot most egy nagy nyílt világként építik újra. Ezt a dizájntervet sokat emlegették már a fejlesztők, de eddig nem mentek bele ennek részleteibe. Most Joe Shely, a játék rendezője, és Rod Fergusson, a Diablo franchise menedzsere jöttek tisztázni a kérdéseket.

Az IGN.comnak adott interjújukban elmondták, hogy sokan félreértették a meghatározást, amikor azt a Diablo IV kapcsán emlegették.

"Sokak azt hitték, hogy itt majd Breath of the Wild-szintű megoldásról lesz szó, hogy oda mennek, ahová akarnak, aztán majd elvégzik a feladataikat, ahogy rájöttek a megoldásokra. Ez nem egészen így fog működni a mi játékunkban."

Hirdetés

A páros elmagyarázta, hogy egy kerek történetet akartak megalkotni, aminek van eleje, közepe és vége. Az, hogy ennek a történetnek melyik darabkáját mikor és milyen sorrendben pörgetik le a kalandozók, az rajtuk áll, de a sztorinak van egy jól behatárolt vége, amit félreérthetetlenül jelez majd a játék.

Mivel a világ tele lesz mellékküldetésekkel, és a missziókat bármilyen sorrendben lehet teljesíteni, minden karakterrel más élményben lesz majd részünk. Shely hozzátette, hogy amikor a világot építették, akkor a változatosság megteremtése volt az egyik fő céljuk, és vissza is kellett tekerniük az ötleteikből, mert egyszerűen túl sok mindennel pakolták volna meg a helyszíneket.

"Akár lóháton, akár gyalog mész végig a világban, egy rakat dolog lesz majd, ami lefoglalhat téged."

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Megadni a játékosoknak a választás szabadságát, és eközben biztosítani egy koherens történet gördülékeny folyamát nem teljesen új dolog a játékdizájnban, de ettől még fontos része lesz a Diablo IV élményének.

"A játékosok szabadságot és nyílt világot akarnak, miközben tudni szeretnék, hogy hova kell menniük."

A Diablo IV jövőre érkezik PC-re, valamint PlayStation és Xbox konzolokra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)