Ugyan megjelenésekor kellemes kampányélményt hozott a Diablo IV, maga a végjáték meglehetősen üresnek érződött. A Blizzard az elmúlt két szezonban ezen dolgozott, és mostanra végre a fejlődés elég pörgőssé vált, a loot úgy zuhog, ahogy kell, és végre van mit csinálni a nyílt világban is. A gond igazából a cuccok áradatával van, mert bár jönnek a tárgyak, ha kell, ha nem, azok minősége erősen megkérdőjelezhető.
A játékosoknak jelenleg rengeteg időt kell rászánniuk, hogy megtalálják a karakter-összeállításuknak megfelelő tárgyakat, és itt lehetne még mit fejleszteni a Diablo IV élményén.
Erről Joe Shely (a játék rendezője), Adam Fletcher (közösségi vezető) és Joseph Piepiora (társrendező) beszéltek a legutóbbi fejlesztői panelen.
"Az egyik legfontosabb dolog, aminek neki fogunk ugrani 2024-ben az az, hogy a tárgyak egy utazás kezdetét jelöljék. Azt akarjuk elérni, hogy amikor kiesik egy tárgy arra a reakció az »alig várom, hogy ezt vagy azt csináljak ezzel« legyen."
A srácok nem mentek bele a részletekbe, de a Piepiora arra utalgatott, hogy több és mélyebb lehetőséget adnának a felszerelésünk testreszabhatósága tekintetében.
"Ha a Diablo lényege az, hogy szörnyeket gyilkoljunk és cuccokat gyűjtsünk, akkor szerintem a szörnyölés része már rendben van a dolognak. Azt hiszem, hogy a cuccokkal kapcsolatban még lenni mit fejlődnünk."
Ezeket a fejlesztéseket a Season 4-re ígérik, tehát valamikor 2024-ben élvezhetjük az előnyeit. Most egyelőre még mélyen vagyunk a Season 2-ben, magyarán egy darabig még várnunk kell a változtatásokra.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!