A World of Warcraft: The War Within hozott pár újdonságot, amelyekről részletesen be fogunk számolni nektek, amint túl vagyunk a raiden. A lényeg, hogy a karaktereket például már egy tábortűz körül láthatjuk gyülekezni, és ha szeretnénk, akkor egyedül is elvihetjük őket dungeonökbe, delve-ekbe vagy raidekbe.
Mindeközben szorgosan készül a Diablo IV első kiegészítője, a Vessel of Hatred, ami meglepő módon elveszi a karakterek tábortüzét, és kötelezően csapatalapú raidet hoz a játékba. Keverednek a dolgok.
A beszélgetést ez a poszt indította be a Diablo IV 2.0-s új karakterszerkesztő képernyőjéről. A megszokott tábortüzes körítés elbúcsúzott, helyette magukat a gyilkológépeket látjuk a képernyő közepén. Sokan hiányolják a klasszikus verziót, de érthető, hogy a fejlesztők egy modernebb tálalást szeretnének. Emellett az a tény, hogy a Vessel of Hatred legnagyobb újdonsága egy klánokra szabott raid instance, beindított egy témát: a WoW egyre jobban kedvez a szóló játékosoknak, miközben a Diablo úgy tűnik, hogy az ellenkezőjét csinálja, azaz mind jobban és jobban ráfeküdne a többjátékos opciókra.
Mindkettő a Blizzard játéka, így érthető, hogy egyes filozófiai megoldások egyik címből a másikba kerülnek. Akárhogy is, érdekes látni a két cím menetirányát. Mi mindkettőt meg fogjuk vizsgálni, amikor eljön az idő.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!