Ismerjük az ellenérveket, sokat hallottuk. Sok a kalóz, a fejlesztés elsősorban konzolokra történik, aztán a PC legfeljebb valami gagyi portot kap, aminek igazából senki nem örül, a PC sosem lesz meghatározó platform, satöbbi. A DmC - Devil May Cry esetében szerencsére nem ez a helyzet, a Ninja Theory ugyanis a kezdetektől fogva tervezte a PC-s átiratot, így az nem a szokásos "ezt miért kellett" kategóriában indul. A játék producere szerint pedig ez így, ebben a formában simán menedzselhető, sőt gazdaságos is.
A Capcomos Alex Jones szerint, ha a kezdetektől terveben van a PC verzió, akkor ugyanabból a büdzséből kihozható minden változat, nem kell hatalmas összegeket költeni a portolásra. A Devil May Cry esetében persze az is segített, hogy egy profi, nagy PC-s tapasztalattal rendelkező stúdió, a Q-loc végezte a fejlesztést, mondta Jones. "A DmC PC verziója már a kezdetektől tervben volt, és tudtuk, hogy muszáj lesz frankóra megcsinálni, már csak azért is, mert a rajongók elvárták a 60 FPS-t, ami ugye PC-n realizálható".
"A másik fontos dolog az volt, hogy minél közelebb legyenek a megjelenések, hogy a PC-sek ne érezzék magukat leszorítva, lemaradva" - tette hozzá Jones. Ezt pedig csak értékelni lehet.