Hirdetés

A Cyberpunk 2077 fejlesztői szerint azért voltak bugok a játékban, hogy ne omoljon össze teljesen

|

Muszáj volt választaniuk két rossz közül.

Hirdetés

Amikor 2020-ban megjelent, messze nem volt olyan csiszolt állapotban a Cyberpunk 2077, mint most, sőt, a PS4-es és Xbox One-os verziók minősíthetetlenül futottak, de a többi változattal is akadt probléma bőven. A Eurogamer alaposan elbeszélgetett a fejlesztőkkel arról, hogyan tudták visszakormányozni a projektet a borzalmas start után, illetve egyáltalán hogyan született meg az egész.

Ezen interjúk során esett szó arról is, hogy a bugok tulajdonképpen jót tettek a végeredménynek. Charles Tremblay, a motor vezető programozója elmondta, bizonyos esetekben választaniuk kellett, hogy meghagynak egy bugot, de cserébe működik a játék, vagy megpróbálnak kezdeni vele valamit, ami viszont összeomláshoz vezetett.

Hirdetés

Ennek hátterében az állt, hogy a játék gyorsan felzabálta a rendelkezésére álló memóriát, és amikor ez megtörtént, valamit tenni kellett: vagy T-pózba vágta magát egy-egy karakter, vagy összeomlott a játék.

Azóta ezt már persze sikerült orvosolni, negyedik évfordulójához közeledve a Cyberpunk 2077 egész élvezhető. Aki még nem adott neki új esélyt, a kezdeti csalódás után, most bátran tegye meg.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)