Korábban külön cikket szenteltünk azoknak a videojátékoknak, amik megjelenésük óta fejlődtek annyit, hogy érdemes újra elővenni őket. A listán helyet kapott többek között a Sea of Thieves, a Rainbow Six: Siege és a No Man's Sky is, amelyet sokan a feltámadás leglátványosabb példájaként tartanak számon. Hasonló mehet most végbe a Cyberpunk 2077 esetében is.
A CD Projekt RED cyberpunk témájú akció-szerepjátékának megítélése ugyan felemás volt a megjelenéskor, de a stúdió nem hagyta magára a projektet, a fejlesztők azóta folyamatosan azon dolgoztak, hogy jobbá tegyék. A nemrég élesedett 1.6-os frissítésnek és még inkább a Netflixre felkerült Cyberpunk: Edgerunners anime kiugró sikerének köszönhetően a játékosok újra felfedezték maguknak a Cyberpunk 2077-et és sikerült új fogyasztókat is megszólítania. Ennek köszönhetően 2021 januárja óta nem játszottak annyival vele, mint most, még a The Witcher 3 rekordját is lehagyta.
Hogy a Cyberpunk 2077 feltámadása milyen sokat jelent azoknak a munkatársaknak, akik a belüket is kidolgozták a megjelenés előtt, és azóta is fáradhatatlanul pofozzák azt, jól tükrözi a játék küldetéstervezőjének érzelmes megnyilvánulása. Pawel Sasko a Twitchen keresztül mondta el a rajongóknak, hogy mit jelent számára az a jelenség, ami jelenleg történik velük:
"Nehéz ezt kifejezni, amikor az ember ennyi szívet és munkát fektet valamibe. És tudod, néhányunknak ez már hat, hét, nyolc éve tart, különösen azoknak, akik a legelején kezdték. Szóval ennek a pillanatnak a megélése, hogy az embereknek tetszik valami, amit csináltunk, tényleg egy kicsit hihetetlen érzés. Hogy végre az emberek értékelik."
Sasko elmondta, hogy a Cyberpunk 2077 megjelenése után nem tudta elképzelni hogy egyszer még sikeressé válhat a játékuk, és teljesen összetört. Most viszont csakis arra tud gondolni, hogy milyen jó újra itt tartani. A szárnyalás pedig még nem feltétlenül fog befejeződni egy ideig, hiszen készül az első - és várhatóan egyben az utolsó - kiegészítő, a Phantom Liberty.