Nemrég több új előzetest is láthattunk a Cyberpunk 2077 kapcsán, de a fejlesztőknek természetesen még ezen felül is bőven van mit mesélniük az idén novemberben megérkező szerepjátékról. Az egyik senior gameplay designer pozícióban dolgozó fejlesztő, Pawel Kapala például nemrég arról mesélt egy interjú során, hogy az egész játékban komoly szerephez jut a rombolhatóság.
Ha mondjuk egy kocsmai harcba keveredünk, akkor bizony a kocsma üvegei betörnek, ha golyók útjába álló sörösüvegek szétrobbannak. Ha összecsapás után a helyszín pontosan úgy fog kinézni, ahogy elképzelünk egy rommá lőtt krimót.
Rombolhatóak lesznek továbbá a fedezékek is, sőt a fejlesztők kifejezetten azt szeretnék, ha a játékosok használnák ezt a funkciók, és szisztematikusan lebontanák az ellenfelek védelméül szolgáló tereptárgyakat.
Minden tárgy másképp reagál egyébként a találatokra, ha mondjuk egy vízvezetéket trafálunk telibe, akkor a golyó ütötte lukon át spriccelni fog a víz, és mindent beborít a környéken. Mindezt ráadásul valós idejű ray tracing és DLSS 2.0 mellett élvezhetjük.
A Cyberpunk 2077 2020. november 19-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Valamikor idén Google Stadiára is érkezik, 2021-ben pedig a PlayStation 5-ös és Xbox Series X-es verziók is befutnak.