A Dota 2 a napokban kapott egy frissítést, ami magával hozott olyan apróságokat is, melyek kifejezetten a Source Engine-re vonatkoznak. A javításban megbújt egy új sor, aminek semmi értelme a Dota 2-re vonatkoztatva, de annál több, ha eszünkbe jut, hogy meg nem erősített hírek szerint a Counter-Strike mostanában fog kapni egy folytatást.
A CS-ben és a Valorantban kulcsfontosságú játékelem a pálya egyes részeinek elrejtése. A füstgránátok célba találása meccseket dönthet el, ehhez pedig tökéletesen kell végrehajtani az ugrás és dobás mozdulatát.
A "jumpthrow" annyira fontos része a játéknak, hogy a Valve 2019-ben engedélyezte is, hogy a játékosok egy beírt parancs segítségével egy gombhoz rendeljék a "jumpthrow" folyamatot. A gond csak az, hogy jelenleg minden egyes meccs előtt manuálisan be kell írni a parancsot és hozzá kell rendelni a jumpthrow-t egy adott gombhoz.
A fentebb említett Dota 2 frissítés fájljai között felbukkant egy 'in_jump_throw_release' sor, ami arra utal, hogy a Valve a CS új verziójában végre a játék részévé teheti ezt a funkciót, azaz mindenki egy gombhoz rendelheti majd a mozdulatot. Nem kell többet a parancssorral bajlódni, és a kezdők is könnyedén használhatják majd az egygombos megoldást.
Ez nyilván csak találgatás, hiszen a Valve hivatalosan még a Counter-Strike új verzióját sem ismerte el. Ettől függetlenül meglepődnénk, ha ennyi pletykálkodás után nem kerülne sor a leleplezésre még ebben a hónapban.