Bármennyire is élveztem a Concord bétatesztjét, felesleges lenne tagadni, hogy nincs túl nagy felhajtás a Firewalk és a Sony hősalapú lövöldéje körül. Még az ingyenes, nyílt béta alkalomon is alig néhányan vettek részt köszönhetően a műfajjal szembeni általános apátiának.
A béta végeztével a Concord csapatának azonban volt pár nagyon fontos közlendője, melyek jórészt a lövölde jövőjével foglalkoznak. Az első és a legfontosabb kérdést már az első tweetben tisztázták: a monetizáció kapcsán a játékosok igényeit tartják szem előtt.
A Concord 14 990 forintba kerül, de mind tudjuk, hogy a hosszú távú élmények pénzbe kerülnek. A további tartalmakat nem ingyen csinálják a fejlesztők, ezért általában teljes áras címekben is vannak már battle passek és egyéb mikrotranzakciók. Ezekre mondtak nemet a Concord fejlesztői:
"A Concordban nem lesz battle pass. Mi azt szeretnénk, hogy a játék tartalmakban gazdag élményt nyújthasson már a megjelenés napján, és a lövöldözésre szánt órák kellően megjutalmazzák a résztvevőket. A célunk, hogy a játékkal töltött időtök legyen a szintezés és a különböző megnyitható jutalmak forrása."
Ennek fényében a karakterek különböző kinézeteit és egyéb kozmetikai extráit mind játékbeli kihívások teljesítésével lehet majd megszerezni.
"A Concord megjelenésekor több száz tárggyal szabhatod majd testre a karaktereidet, ezeket pedig a profiljaitok és karaktereitek szintezésével, melók teljesítésével és játékkal töltött idővel tudjátok majd feloldani."
Mark DeRidder, a FireWalk animációs csapatának vezetője konkrétan kijelentette, hogy:
"A Concord a tiétek, nem ti vagytok a Concordé."
Ugyan roppant szimpatikus a fejlesztők hozzáállása, az csak a megjelenést követően derül majd ki, hogy mindez mire lesz elég. A Concord pontosan 2024. augusztus 23-án érkezik PC-re és PlayStation 5-re.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!