Hirdetés

A CD Projekt Red szerint sem fordítottak elég figyelmet a Cyberpunk 2077 alap konzolos kiadásaira

|

A cég a Cyberpunk 2077 megjelenés körüli botrányokra reagálva tartott egy befektetői hívást, melyen bevallották, miért sikerült ilyen kellemetlenül az indulás.

Hirdetés

Aki ott volt a The Witcher 3 debütálásánál, az valamelyest fel lehetett készülve arra, hogy közvetlenül megjelenés után a Cyberpunk 2077-be is belerondít majd jó pár hiba.

Ettől függetlenül a sima PS4-re és Xbox One S-re megjelenő verziók jelenleg már-már a vállalhatatlanság határát súrolják, melynek következtében sokan elkezdték visszakérni pénzüket. A stúdió most elárult néhány dolgot a gondokról, de az okokat a legtöbben magunktól is kitalálhajuk.

Hirdetés

A lengyel csapat egyik üzleti vezetője, Michał Nowakowski árulta el, hogy a gondok azon egyszerű okból fakadnak, hogy nem fordítottak kellő energiát a jelenlegi konzolokra szánt kiadásokra:

"Ez leginkább arról szól, hogy sokkal inkább a PC-s és next-gen teljesítménnyel foglalkoztunk. Határozottan nem szántunk elegendő időt az előző generációra. Nem mondanám, hogy bármilyen belső vagy külső nyomás nehezedett volna ránk, hogy időre elkészítsük - a normális nyomást leszámítva, ami tipikus megjelenések környékén. Szóval nem ez volt a baj."

Ahogy korábban a bocsánatkérő levelükben, úgy itt is elmondták, hogy minden felelősség őket terheli. Sokan támadták a Sonyt és a Microsoftot, hogy nem ellenőrizték megfelelően az alapgépeikre érkező verziókat, melyeknek így nem lett volna szabad megjelenni.

A stúdió kifejtette, hogy ezúttal is náluk keresendő a hiba, ugyanis a gyártók megbíztak bennük, hogy megjelenésre kijavítják a nagyobb hibákat, ami nem úgy sült el, ahogy a CDPR tervezte.

Végezetül azzal zártak, hogy elmondták, mire számíthatnak azok, akik sima PS4-en és Xbox One S-en szeretnének játszani a Cyberpunk 2077-tel:

"Azt is szeretnénk leszögezni, hogy ha az az elvárásotok, hogy az alap verzió ugyanolyan lesz teljesítményben, mint a PC-s vagy a next-gen: ez biztosan nem fog megtörténni. Nem azt mondom, hogy rossz játék lesz (...). Egy jó, játszható, stabil játék lesz hibák és összeomlások nélkül. Ez a cél."

A stúdió jelenleg több frissítésen is dolgozik; az egyik ilyen például egy héten belül megjelenik. Elmondásuk szerint februárra minden nagyobb hibát eltüntetnek majd a játékból, ehhez pedig két nagyobb frissítést adnak majd ki.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)